Sunday, April 3, 2011

stand for the right.

Takde satu manusia pun yang tak pernah buat salah. itu normal. Jarang-jarang yang buat salah, nak mengaku salah. Susah bagi orang yang dah buat salah, nak berhenti buat salah. Sakit bila kena tuduh jadi orang bersalah. Letih nak kedepan dan suarakan hak untuk yang tak bersalah. That's what we called "pengalaman hidup". Ia mematangkan. Ia senjata paling padu untuk kita terus berjuang nanti. Selagi namanya kita ni manusia yang masih bernafas, selagi itu kita tak boleh lari dari melakukan kesalahan. Kesalahan yang kecik bagi kau, mungkin besar maknanya buat aku. Kita semua belajar dari kesilapan, pengalaman. Kain putih yang dah tersalah corak, susah nak putihkan balik. Clorox maybe jawapan paling tepat? -___- Ambik lah 'betul' awak tu, dan saya ambik 'salah' saya. Sebab, 'salah' saya tu adalah maruah saya. Menanglah untuk awak. Kalah lah sy demi maruah saya. Peace. *tarik selimut* Zzzzzz.

No comments:

Post a Comment