Tuesday, March 1, 2011

Consequence Management.

Ikhlas, anti-hipokrasi, waras & cukup true ?

Selamat datang ke atas kapal paling mewah, true and sexy. Dekat sini aku mengamalkan konsep mewah dengan true love and sexy macam white/red roses. Kapal yang aku bina dengan penuh rasa cintas ini, akan sentiasa menerima passenger dari serata dunia. Aku akan bawak kau kau semua pergi jauh jauh dari lautan manusia yang jenis keturunannya bikin-orang-susah.

Iam welcoming Sesiapa yang memenuhi syarat dan rasa memerlukan vacation untuk buang karat-karat otak atau hati. You can join me here. Kita buat style orang orang kayo yang bila datang satu dua masalah, kita pergi vacation. Lets go on cruise. For this time only, anyone boleh cuti on the cruise tanpa keluar se sen pun. Hanya dengan mengunjungi el-ship, kau orang dah boleh rasa macam seorang VVIP. You can choose wether nak jadi seorang Dato'/Tan sri yang go on cruise dengan skandalnya, or seorang datin/ datin sri yang go on cruise bersama anak ikannya. Cukup kaya tak? Cukup geli tak?

Aku nak war war kan yang aku punya banyak love and roses dekat sini. So, sesiapa je yang singgah sini akan aku hadiahkan true love and sexy roses untuk setiap seorang. Nak tak nak tak? Nah, ambik tix ni sorang satu.

Toksah nak malu sangat ah. Gua bentang red carpet siap-siap.

Xoxo,
tuan-love-and-roses,
eyqalee.

No comments:

Post a Comment