Sunday, March 13, 2011

Dumb and Dumber.

Untuk aku kecohkan yang aku sedang berada dalam level paling selesa, selamat dan bahagia apa jadah bagai, bukanlah satu tindakan yang bijak. Dan untuk aku war war kan yang aku sedang

Aku belajar sesuatu iaitu kalau kita nak gembira, nak bahagia, pastikan tak ada orang yang akan bersedih atas kebahgiaan yang kita cipta tu. Kalau tidak, kebahagiaan tu takkan lama.

Dan bila kita sedang bahagia, tak perlu terlalu show off. Tak perlu bagitahu satu dunia yang kita manusia paling gembira, paling bahagia. Sebenarnya, tidak. Habis semua social networking kita nak update, kita nak jaja.

Bila semuanya berakhir duka, habis semua puisi cinta kita nak baca. Habis semua pekung kita nak buka. Orang yang kita pernah sayang, kita aibkan. Jangan lah membangsatkan keadaan dengan cuba memperbodohkan diri dan orang lain.

I am 22 years old girl now. Dan secara jujurnya aku tak punya banyak masa untuk layan benda-benda macam ni lagi. Aku takkan terjun dalam lubang yang sama untuk kali kedua.

Take it or just leave it. Jangan bazirkan terlalu banyak masa.

Dont you think i am brilliant now?

No comments:

Post a Comment